Informatie over klachten

Klachtenafhandeling bij Roos Boonstra Exclusive Art
Kwaliteit en service
Bij Roos Boonstra Exclusive Art streven we naar de hoogste kwaliteit in onze kunstwerken en onze dienstverlening. We begrijpen echter dat er soms situaties kunnen zijn waarin u niet volledig tevreden bent. In dergelijke gevallen zijn wij er om te helpen.
Garantie en conformiteit
- Wij garanderen dat onze producten voldoen aan de overeenkomst, de gespecificeerde eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid, evenals aan de wettelijke voorschriften en regelgeving die gelden op het moment van de overeenkomst.
- Dit geldt voor zowel particuliere klanten als zakelijke klanten.
- Speciale garantievoorwaarden gelden voor alle soorten klanten als deze apart zijn overeengekomen.
Hoe dien je een klacht in?
Als u een klacht heeft over een van onze producten of onze dienstverlening, kunt u gebruik maken van het onderstaande klachtenformulier. Onze contactgegevens vind u onderaan deze pagina.
Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk behandelen en streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst een inhoudelijke reactie te geven. Als we meer tijd nodig hebben, laten we dit binnen deze termijn weten en geven we een indicatie van de verwachte tijd voor een definitieve reactie.
Oplossingen voor gegrond verklaarde klachten
Indien we uw klacht gegrond verklaren, zullen we in overleg met u het product repareren, vervangen of (gedeeltelijk) vergoeden.
Europese geschillenbeslechting
Als consument (niet handelend in de uitoefening van een beroep of bedrijf) kunt u ook een klacht indienen via het Europese geschillenbeslechtingsplatform, beschikbaar op http://ec.europa.eu/odr/.
Bij Roos Boonstra Exclusive Art is uw tevredenheid onze prioriteit. We zijn toegewijd aan het oplossen van eventuele problemen op een eerlijke en doeltreffende manier.
Contactgegevens:
Roos Boonstra Exclusive Art
Schoolstraat 13
6411 CJ Heerlen
Telefoon: +31-6-41187741
E-mail: info@roosboonstra.nl
KvK-nummer: 14084504
BTW-nummer: NL001529774B93